View unanswered posts | View active topics It is currently Fri Sep 19, 2014 5:50 am

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.
Search for:
 [ 1230 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 82  Next
 Swedes.. - ... anyone in here? 
Author Message
Nessus

Okay, not to be rude and leave anyone out of the (eventuall) conversation this message will be both in english and swedish...

Is there any Swedes more than I on this board? Please throw a message into this thread then...

--- Swedish version

Hail! Finns det inga svenskar alls här? Känner mig nästan ensam ju :O Inte bra... Åtgärda igenom att ge Er tillkänna här om Ni är svenskar... Dom här amerikanarna är ju galna, ge mig vettigt umgänge... :b

/anders

Sun Jun 16, 2002 11:08 am
Profile
Not from your country but wanna tell you that if you said this: "...not to be rude (..) this message will be both in english and swedish...". thinking on my previous message that (by now) is just down yours, you must know that the poem that i´ve written is certainly written in spanish (too much beauty to be easily translated), but not the rest.
If it wasn´t your intention, please forgive my susceptibility.

Anyway, swedish, uhm... Do you like Covenant?. Here in Madrid the playlists at the goth clubs i go were full of their songs a year ago.
How do they sound for a swedish person?
Not kidding. Here in Spain, lots of (goth) people hated "Heroes del Silencio" but that´s a very loved band in Japan (it´s an odd thing, isn´t it?).

Sun Jun 16, 2002 8:13 pm
Nessus

Nope, the not to be rude part had nothing to do with anything you have previously written...

Covenant is norweigan as far as I'm concerned, but I think they are so-so... No the best, not the worst...

... I always hatyed spanish class anyhow... Hay un perro pequeña, my arse... :!

Mon Jun 17, 2002 9:37 am
Profile
Okay, not to be rude and leave anyone out of the (eventuall) conversation this message will be both in english and swedish...

Is there any Swedes more than I on this board? Please throw a message into this thread then...

--- Swedish version

Hail! Finns det inga svenskar alls här? Känner mig nästan ensam ju :O Inte bra... Åtgärda igenom att ge Er tillkänna här om Ni är svenskar... Dom här amerikanarna är ju galna, ge mig vettigt umgänge... :b

/anders

*Tittar på sig själv*
Jag tror jag är svensk.. ;)
Kul med mer svenskar här på servern. *)

//CD

Wed Jun 26, 2002 8:03 am
jo, en eller annan svensk finns nog här... bland annat moi...

så var är ni ifrån då? =:)

Sat Jul 20, 2002 4:43 pm
jo, en eller annan svensk finns nog här... bland annat moi...

så var är ni ifrån då? =:)

Själv är jag sittandes en bit utanför Umeå..
Men kommer från Göteborg ursprungligen..

Hur är det själv då?

//CD

Sun Jul 21, 2002 4:24 am
Nessus

Anfäkta och Anamma!

Jag huserar två mil utanför Borås, som ligger 7 mil öster om Göteborg (innåt landet)... Rätt död stad när det kommer till goth-kultur och så. Finns väl ett ställe som har "High-Tech Muzzlo" eller hur fan det stavas typ 4 ggr / år, men annars är det helt kört. Har aldrig varit på det stället heller för den delen, men jag känner att nästa gång dom har sådan tillställning är det nog dags att avlägga en artighetsvisit X)

*Känner sig som en gammal gubbe bland alla dessa små Mansonit-cutter-flickorna :b *

Mycket svar på detta nu så vi får igång en svensk topic så vi kan visa dom på andra sidan ankdammen att det minsann finns lite spirit här i norr med...

Sun Jul 21, 2002 11:16 pm
Profile

känner dock inte ngr gothare/svartrockare här tyvärr... men har en del bekanta som jag träffar genom jobbet... dock inte några man umgås med...

okej... då har vi tre svennar här alltså... minst... snart tar vi över...? ;P

Wed Jul 24, 2002 7:54 am
Nessus

Japp, helt klart!
Även om vår sammlade interligens säkerligen uppgår till 20 st sådana som vissa av dom yngre postarna här på FORUMen...
Jävlar vad jag ROFLade när jag läste ev viss svart_ros inlägg...
"Hej, jag har varit gothare länge nu, och fattar ingenting...
Jag började vara goth när jag var 12, nu är jag 13,5"

*asg*

Så jävla bra... :b

Hmmm, anyhow, finns det inga svenska trevliga goth-flickor här då? Ge Er till känna nu om det gör det...

=:)
†††

Wed Jul 24, 2002 1:32 pm
Profile
Trevliga Goth tjejer, visa er för oss!

//CD

Tue Jul 30, 2002 2:37 pm
heh, ännu en svensk anmäler sig. Är kille trots bilden, så få inte för er något :)

trodde inte det var många svenskar här omkring... kul att se några i alla fall

Tue Aug 06, 2002 7:44 am
Nessus

Välkommen iaf.

Sat Aug 10, 2002 2:35 pm
Profile
Nessus

Någon som skall till någon av följande tillställningar?

* RomoNight (eller hur fan det stavas) i GBG på fredag
* HiTech Musslo @ Trädgårn, Borås (senare i höst)...

Hör av Er i.s.f under veckan! Jag kommer nog vara på båda ser det ut som just nu! =:)

Tue Aug 27, 2002 10:25 pm
Profile
Här har inte hänt mycket under min frånvaro ser jag... :S

skäääärpning...

nåväl... försöker locka hit en gothtjej men hon är lite skeptisk... synd... :( känner inte ni några flickor då? som man kan lura... ehmm... locka hit... =:)

annars.... Lacuna Coil kommer till sverige i oktober... ngr som ska gå kanske???

Wed Sep 18, 2002 11:18 pm
Nessus

Jag är här flera timmar varje dag men det känns meningslöst att posta i en thread som ingen annan postar i *Suckar*

Lacuna Coil? Hmm... Ja, kanske kan tänka mig... Kommer dom till Göteborg eller något så kanske, men jag orkar inte transportera mig till Stockholm eller så, det är för långt och dessutom är det en ekonomisk fråga ???

Min flickvän är gothare men hon är lite skeptisk till just FORUM och använder sig kanske mer av sidor som typ Helgon och annat... Skall göra ett försök på att få hit lite mer svenskar men vi får väl se. Jag kräver en viss kvalité på personerna som jag bjuder hit... Tycker inte jag vill förstöra stället med en massa pundade fjortisar som kommer och typ:
- "Faen, damnit, jag är såååååå goth och jag sprättar upp armarna med smörkniv VARJE kväll och leker med blodet" osv... *Suckar*

Läget ananrs då?

Thu Sep 19, 2002 12:26 am
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 1230 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 82  Next