| Author |
Message |
|
bananaflavourdpineapple
Phlegethos
|
ok dan, vraagske; draagt gij altijd zwart en nogal aparte kleren? 'k heb da zo een paar keer gedaan enk krijg daar matoe slechte reacties op ???
_________________ pie...that word never gets said enough...
|
| Wed May 05, 2004 9:23 am |
|
 |
|
Nikki
Stygia
|
Ik draag eigenlijk ni zo heel veel zwart, meestal felle kleuren enzo. Maar op ene fuif had ik ne keer een nogal apart zwart truike aan, en iedereen bekeek mij alsof ik van een andere planeet kwam. Kei belachelijk. 
_________________ Cowards die many times before their deaths,
the valiant never taste of death but once
- Shakespeare
|
| Thu May 06, 2004 10:12 am |
|
 |
|
bananaflavourdpineapple
Phlegethos
|
ja, dat hebk nu net ook, als ik mij gewoon kleed verwachten mense dak zo keibraaf enzo ben, maar als ik zwart aanheb is het net alsof ik al meteen een drugsverslaafde ben
|
| Fri May 07, 2004 7:06 am |
|
 |
|
Nikki
Stygia
|
Da is echt, sommige mense zijn zo onvoorstelbaar bekrompen dat nimmer grappig is. Maar ik trek mij daar overt algemeen ni veel van aan, ik doe gewoon mijn goesting en alst iemand ni aansta, is da ni mijn probleem! *)
- Shakespeare
|
| Fri May 07, 2004 7:32 am |
|
 |
|
bananaflavourdpineapple
Phlegethos
|
kweeni, kheb lang gezocht om te weten waar ik ergens thuis hoor, ben zelfs een tijdje punk geweest X) was ni echt ietz voor mij, dus zit ik hier nu 
|
| Fri May 07, 2004 11:14 am |
|
 |
|
Nikki
Stygia
|
Fijn fijn.  Ik ben qua gedachtegoed goth, maar qua uiterlijk ni altijd. Ik kleed mij ni volgens een bepaal stereotype, ik koop gewoon wa ik leuk vind en draag waar ik goesting in heb. Ik vind de gothic 'community' geweldig omda de mensen zo ruimdenkend zijn, weet ge? Geen (of toch bijna geen) vooroordelen, ...
- Shakespeare
|
| Wed May 12, 2004 10:10 am |
|
 |
|
bananaflavourdpineapple
Phlegethos
|
groot gelijk, hier aanvaarde ze zelfs sataniste  't is gwn een heel uitgebreide groep...
|
| Thu May 13, 2004 8:23 am |
|
 |
|
Nikki
Stygia
|
Inderdaad, da vinde nergens anders terug!B)
- Shakespeare
|
| Sat May 15, 2004 7:16 am |
|
 |
|
Nikki
Stygia
|
Ik heb van de week nog een discussie gehad met mijn beste vriendin. Die is nogal preppy en ik dus ni. :p En zij vindt da 'mijn soort mense' heel den tijd naar muziek luistert over mense die zelfmoord wille plege enzo. Man man, toen schoot ik wel in een Franse colère ze!
- Shakespeare
|
| Thu May 27, 2004 8:36 am |
|
 |
|
bananaflavourdpineapple
Phlegethos
|
kheb net hetzelfde, mijn best vriendin is ook zo preppy, helemaal roos enzo, luisterd na alles wa op tmf komt enzo, en geeft ook dezelfde commentaar op mijn muzieksmaak...misschien ist wel dezelfde vriendin :O
|
| Sat May 29, 2004 1:33 am |
|
 |
|
Nikki
Stygia
|
Wie weet? :p Hoe noemt uw vriendin?
- Shakespeare
|
| Mon May 31, 2004 8:05 am |
|
 |
|
bananaflavourdpineapple
Phlegethos
|
vicky, mja die woont in limburg 
|
| Thu Jun 03, 2004 11:09 am |
|
 |
|
Nikki
Stygia
|
Ik ben ondertusse al ni meer bevriend me da meiske he. Het is ni goe om helemaal hetzelfde te zijn, maar als mense compleet verschillend zijn lukt het op den duur ook ni meer. Wij hadde zo veel ruzie dat nimmer schoon was. :p Kzen blij dak er vanaf ben.
- Shakespeare
|
| Mon Jun 07, 2004 10:47 am |
|
 |
|
Schmerzengel
Maladomini
|
I'm Belgian too! Waar ergens woont gij, Nikki? Ik in Brasschaat... juist ja, Snobcity, de ergste plek waar ik tot nu toe ben geweest (buiten de wijnstreek in Zuid-Frankrijk... man man man, wa was me da!). Geen goths in België? Ik stel voor da we es ergens een meetingske organiseren... ik ken een tiental goths uit Antwerpen, Brecht, St-Lenaarts, Hoogstraten en Brasschaat, die kan ik wel meehalen. Loop een namiddagje door Antwerpen, rond de kathedraal en de Grote Markt en de Groenplaats, daar rondlopen zonder er minstens eentje tegen te komen bestaat nie  Ben helaas geen rondreizend persoon, ik weet veel van Antwerpen en niks van de rest van Vlaanderen, buiten dan dat er in Gent meer metalheads zitten dan hier.
Ik had vroeger ook een preppy vriendin, die draagt nog altijd alleen van die schandalig dure kleren, maarja, ik zit goed. Zij vindt mij schattig, dus 'k heb nie echt te klagen  Gaan winkelen is wel een probleem, ik ben doodsbang van de Scapa en Hilfigerwinkels die zij zo graag bezoekt en zij schaamt zich dood als ze gezien wordt in 1 van de kledingwinkels in de Kammenstraat.
|
| Mon Nov 01, 2004 3:48 pm |
|
 |
|
Nikki
Stygia
|
Oh, sorry da ik ni eerder geantwoord heb, ik had ni gezien dat er iemand iets gepost had hier.
Ik woon in (Halle-)Zoersel, da weet ge waarschijnlijk wel zijn? Brasschaat is inderdaad een enorm snobdorp, net als Schilde; ik zou er ni zo graag willen wonen. Een vriendin van mij die in Wechelderzande woont, wilt doodgraag in Brasschaat wonen. Als ze da zegt, geef ik die gewoon de koudste blik die ik maar kan geven. :p
Ik kom toch regelmatig in Antwerpen, maar ik heb daar naar mijn weten nog nooit een goth gezien eerlijk gezegd. Volgende keer zal ik beter kijke.
Ik zit tussenin: ik heb kleren van Hilfiger, maar ook kleren van de Fish&Chips. Ik koop gewoon wa ik mooi vind. Maar Scapa... daar heb ik iets tegen. Die truien! Zo erg! *angstrilling*
- Shakespeare
|
| Sat Dec 18, 2004 1:33 pm |
|
 |
|